ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0382 686 504

Контакт-центр0382 686 504

28.05.2020 / 09:59

Порядок вирішення спорів з питань постачання електроенергії

Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.

Споживачі мають можливість використання мобільного додатку "Енергетика Онлайн" як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.

Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.


Особа, відповідальна за розв'язання спорів:
Директор ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" Левицький Андрій Леонідович


Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами м. Хмельницький, проспект Миру, 41, телефон: +38 (0382) 686 504 

 

Акція Твоя енергонезалежність