ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0382 686 504

Контакт-центр0382 686 504

08.01.2016 / 14:41

Ваш Контакт-центр

Понад 400 тисяч споживачів блакитного палива області, які використовують газ для побутових потреб, можуть отримувати професійні консультаційні послуги з усіх питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі, який працює для споживачів природного газу. Споживачеві необхідно звернутися до свого Контакт-центру за номером (0382) 686 504 або написати повідомлення на електронну адресу соntact@kmgaszbut.104.ua та оперативно отримати кваліфіковані консультації з усіх питань, пов’язаних з газопостачанням.

У Контакт-центрі споживачі отримують оперативні та фахові консультації з усіх питань діяльності компанії

У Контакт-центрі споживачі отримують оперативні та фахові консультації з усіх питань діяльності компанії
ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

Йдучи назустріч клієнтові у такому важливому питанні як підвищення якості обслуговування, у ТОВ "Хмельницькгаз збут" запроваджено та успішно реалізується новий формат спілкування та постійного зворотнього зв'язку зі споживачами - Контакт-центр. Це допомагає газопостачальній компанії тримати постійний зв’язок зі споживачами, оперативно інформувати та надавати відповіді на актуальні запитання, адже це - вигідно, сучасно та затребувано.

Щоденно, з 8.00 до 20.00 год., без вихідних та переви на обід, оператори Контакт-центру в телефонному режимі аналізують стан платежів та нарахувань, надають вичерпні роз’яснення щодо пільг та субсидій, повідомляють номер особового рахунку та суму останнього платежу тощо. Окрім цього, консультують стосовно діючих цін на природний газ, укладення договорів та переоформлення документів. В разі, якщо проблема споживача потребує більш детального вивчення, оператор Контакт-центру переадресовує зміст звернення на профільного спеціаліста компанії або повідомляє контакти необхідної служби.

Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. Тому це забезпечує якість, швидкість та можливість оперативно додзвонитися.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів оператора мобільного зв’язку.

Крім дистанційного сервісу Контакт-центру, активно працює і Особистий кабінет споживача, зареєструватись у якому можна на сайті http://104.ua/ розділ "Реєстрація". Споживачі газу отримують сучасну можливість в режимі он-лайн оплатити за газ, передати показання лічильника, роздрукувати квитанцію, перевірити стан свого рахунку, задати питання фахівцеві і навіть поскаржитися.

Крім спілкування з газопостачальною компанією через телефон Контакт-центр (0382) 686 504, споживачі Хмельницької області можуть звернутися з усіх необхідних питань, надіславши свій запит на електронну адресу Контакт-центру: contact@kmgaszbut.104.ua